Ang Gugmang Gibati Ko

Am Dm 
Ang gugmang gibati ko 
E7 Am 
Sa batan-on pa kita 
F E7 
Minggamot sa panumduman ko 
Am 
Bisan sa kadugay na 
Dm 
Ang kalimot way gahum 
E7 Am 
Sa pagpukan ning tanan 
F E7 
Kay ang gugma nga gibati ko 
Am 
Gugma nga kanimo lang 

CHORUS 
Am E7 
Hinaut pa nga motuo kana 
Am 
Hinaut pa nga sagupon mo na 
Gm A7 Dm 
Ang kabalaanon sa gugma ko 
E7 Am 
Nga nangandoy nianang gugma mo 
A7 E7 
Unya kon daw malooy na ikaw 
Am 
Ug nga dawaton mo ang gugma ko 
A7 Dm 
Unya ko ra hibaw-i nga diay 
E7 Am 
Gihigugma mo ako 

Am Dm 
Kon daw may kalooy ka 
E7 Am 
Ning kanimo nagmahal 
F E7 
Pangitaa nga mibati ka 
Am 
Sa mga pag-antus ko 
Dm 
Gikalipay ko intawon 
E7 Am 
Ang gugma'g kalooy mo 
F E7 
Balus sa luhang gihilak ko 
Am 
Higugmaa na ako 
(Repeat Chorus)

No comments:

Post a Comment